Firebrand Training Norway Blog

Steve Jobs er lumpen

leave a comment »

Steve Jobs, direktør for Apple, har alltid vært kjent for å sende kortfattet e-post til kunder. Hans seneste offer sies å være en universitetsstuderende fra Long Island.

Ifølge PC Magazine var Chelsea Kate Isaacs ved å skrive en rapport om bruken av iPads i klasserommet. Da hun ikke kunne få hjelp fra Apples PR team gikk hun rett til toppen gjennom e-post:

Mr. Jobs, jeg ønsker, med al respekt, å spørre hvorfor Apple, som er så veldig oppmerksomme på studerendes behov, uansett om det er de nyeste, mest fantastiske oppfinnelsene eller virksomhetens hjelpsomme kundesupport, har en PR avdeling som ikke kan svare på spørsmål som er essensielle for min akademiske prestasjon, hvilket jeg gjentatte gange har fortalt dem.»

Jobs, som tydeligvis hadde travelt, svarte med:

«Våre mål omfatter ikke å hjelpe deg med å få en god karakter, dessverre.»

Isaacs svarte at hun ikke ønsket at Apple skulle hjelpe henne med en god karakter, bare med en kommentar. Det holdt ikke Jobs tilbake:

«Vi har over 300 millioner brukere og vi kan ikke svare på henvendelsene deres med mindre de har en form for problem. Dessverre.»

Da Isaacs forklarte at hun var kunde hos Apple og hun hadde et problem sluttet Jobs samtalen med:

«Vær snill og la oss være i fred.»

 

Written by Firebrand Training

oktober 10, 2010 kl. 9:45 am

Publisert i General

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: