Firebrand Training Norway Blog

Hva er ITIL?

leave a comment »

ITIL er en globalt anerkjent metode og sertifisering. Den gir deg og virksomheten din en ramme for beste praksis for å oppnå kvalitet, service og unngå problemer som kan oppstå og ofte forekommer i IT-systemer.

ITIL-er den mest utbredte metoden for IT Service Management i verden. Den hjelper med å identifisere, planlegge, levere og støtte IT-tjenester for næringslivet.

Med ITIL får du et bredt utvalg fordeler, som omfatter:
– Forbedrede IT-tjenester
– Reduserte kostnader
– Forbedret kundetilfredshet gjennom en mer profesjonell tilgang til levering av tjenester
– Forbedret produktivitet
– Bedre bruk av kunnskaper og erfaringer
– Forbedret levering av tredjepartstjenester

Det brukes av tusenvis av organisasjoner over hele verden, blant annet NASA, NHS, HSBC og til og med Disney.

Nedenfor finner du en fantastisk video som gir en enkel forklaring av ITIL og hvorfor det er en viktig sertifisering å ha. Det forklarer også de fem viktigste tjenestesyklusene i ITIL.

Hvis du vil lære mer om ITIL og hvordan det kan vært til nytte for deg og din virksomhet, klikk her:

Advertisements

Written by Firebrand Training

februar 25, 2013 kl. 7:50 am

Publisert i Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: